مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-19بين الملل

وزیر صهیونیستی: سفیر آمریکا در امور داخلی ما دخالت نکند


وزیر امور مهاجرت و یهودستیزی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با انتقاد از سفیر آمریکا در اراضی اشغالی از وی خواست در امور داخلی این رژیم دخالت نکند.

- وزیر امور مهاجرت و یهودستیزی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با انتقاد از سفیر آمریکا در اراضی اشغالی از وی خواست در امور داخلی این رژیم دخالت نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العربی الجدید، پس از اینکه توماس نایدز، سفیر آمریکا در تل آویو در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت، دولت آمریکا از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته روند اصلاح قوه قضاییه را کنار بگذارد، وزیر امور مهاجرت و یهودستیزی این رژیم در مصاحبه با رادیو اسراییل به او حمله کرده و خطاب به وی گفت: در امور داخلی ما دخالت نکن و سرت در کار خودت باشد! پیش از این هم نایدز پیرامون اصلاحات قوه قضاییه که دولت نتانیاهو قصد دارد با هدف تضعیف این قوه آن را اجرایی کند، گفته بود: بایدن در برابر اقداماتی که با ارزش های ما در تضاد است، سکوت نخواهد کرد.

این اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی با ملاحظات آمریکا درباره یک سری قوانینی همزمان است که دولت نتانیاهو به بهانه اصلاح دستگاه قضایی می خواهد وارد قانون اساسی کند؛ اصلاحاتی که اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و محافل اقتصادی امنیتی آن را کودتا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیستی: سفیر آمریکا در امور داخلی ما دخالت نکند

وزیر صهیونیستی: سفیر آمریکا در امور داخلی ما دخالت نکند