مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:272023-02-19سياسي

ثبت 11 وقف جدید در شهرستان مریوان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت 11 وقف جدید طی سال جاری در شهرستان مریوان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد موقوفه جدید در مریوان 122 میلیارد ریال است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت 11 وقف جدید طی سال جاری در شهرستان مریوان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد موقوفه جدید در مریوان 122 میلیارد ریال است.

حجت الاسلام محمد کاروند، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقف یکی از کارهای مهم و باارزش و صدقه جاریه بوده و ذخیره باارزش اخروی برای واقف و منشاء خدمات و خیرات فراوانی برای جامعه است.

وی افزود: مردم استان کردستان در اجرای از سنت حسنه وقف یکی از استان های برتر کشور است و این مهم از گذشته دور تا کنون نیز مورد توجه مردم کردستان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت 11 وقف جدید طی سال جاری در شهرستان مریوان خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی این تعداد موقوفه جدید در مریوان 122 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، 9 وقف خانه عالم و وقف بر مسجد بوده است، گفت: خانه عالم نژمار به مساحت 120 مترمربع و ارزش ریالی 24 میلیارد ریال، خانه عالم ژنین به مساحت 128 مترمربع و ارزش ریالی 26 میلیارد ریال، خانه عالم بهرام آباد به مساحت110 مترمربع و ارزش ریالی 22 میلیارد ریال، خانه عالم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 وقف جدید در شهرستان مریوان

ثبت 11 وقف جدید در شهرستان مریوان