مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-19اقتصادي

مازندران بیش از 69 طرح نیمه کاره ورزشی دارد


مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: درحال حاضر بیش از 69 طرح ورزشی در مناطق مختلف مازندران نیمه کاره مانده که برای تکمیل آنها به اعتبارهای کلان ملی نیاز است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: درحال حاضر بیش از 69 طرح ورزشی در مناطق مختلف مازندران نیمه کاره مانده که برای تکمیل آنها به اعتبارهای کلان ملی نیاز است.

عادل عالیشان درحاشیه مراسم افتتاح خانه تکواندو درشهرستان سوادکوه، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح ها به طور متوسط از 30 تا حدود 90 درصد است که با تخصیص به موقع اعتبارها می تواند تعدادی از آنها را برای سال آینده تکمیل و بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی دستگاه ورزش، اماکن ورزشی که محل کشف و پرورش قهرمانان ورزشی ما هستند، تصریح کرد: متاسفانه با شرایط بد اقتصادی و کمبود تخصیص ها، مازندران در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی موجود دراستان ضعیف است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کمبودهایی که برای زیرساخت های ورزشی در شهرهای استان وجود دارد، تصریح کرد: با وجود کمبودهایی که در زیرساخت های ورزش مازندران وجود دارد، روند مدال آوری ورزشکاران این استان در مسابقات مهم ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی رو به افزایش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بیش از 69 طرح نیمه کاره ورزشی دارد

مازندران بیش از 69 طرح نیمه کاره ورزشی دارد