مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-19سياسي

گره گشایی از مشکلات جدید مرکز سلول درمانی سلطانیه


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سلول درمانی سلطانیه مشکلات جدیدی داشت که با پیگیری و جلسه با خیرین در تهران گره گشایی و رفع شد.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد گره گشایی از مشکلات جدید مرکز سلول درمانی سلطانیه ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سلول درمانی سلطانیه مشکلات جدیدی داشت که با پیگیری و جلسه با خیرین در تهران گره گشایی و رفع شد.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (30 بهمن ماه) در دیدار با مردم سلطانیه با اشاره به تلاش برای حل مشکلات این شهرستان از جمله مرکز سلول درمانی، عنوان کرد: این پروژه مشکلات جدیدی در استان داشت که با پیگیری و جلسه با خیرین در تهران گره گشایی و رفع شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه ماندگار با توجه به نوسانات بازار، به صورت ارزی و به مبلغ 140 میلیون دلار یعنی نزدیک به 7 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه نه تنها در سلطانیه بلکه در استان زنجان شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

این مسئول با توضیح اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سلطانیه 66 هکتار زمین در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با تغییر کاربری این مقدار زمین گشایش بزرگی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات جدید مرکز سلول درمانی سلطانیه

گره گشایی از مشکلات جدید مرکز سلول درمانی سلطانیه