مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-19اقتصادي

مقاوم سازی 70 درصدی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده  


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 70 درصدی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا خواجه ای روز یکشنبه با بیان اینکه، با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد 5 درصد تا سقف 200 میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی پرداخت می شود، اظهار کرد: 70 درصد از واحدهای مسکونی روستایی خدابنده از طریق پرداخت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی، بازسازی و مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن و همکاری بانک های عامل استان مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان عنوان کرد: تاکنون تعداد 23 روستای شهرستان خدابنده در مقابل خطر سیلاب و ریزش خاک که شامل اجرای سیل بند، دیوار حفاظتی، پل سازی بوده، ایمن سازی شده است.

خواجه ای با تاکید بر اینکه، این نهاد در ترویج فرهنگ مقاوم سازی در روستاها نقش تأثیرگذار و مهمی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی گامی مثبت در کاهش بروز خسارت های زمان بحران و سوانح طبیعی است.

وی در ادامه از تشکیل 1600 پرونده و معرفی تعداد 850 متقاضی دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل و پرداخت تسهیلات به متقاضیان استان تا سقف 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 70 درصدی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده  

مقاوم سازی 70 درصدی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده