مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:362023-02-19سياسي

امکان افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان پایتخت


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از امکان افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان شهر تهران به 10 مسیر در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر قاسمی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی با کانون های گردشگری پهنه غرب گفت: این نشست با حضور دست اندرکاران کانون های گردشگری مناطق 5،9،21 و 22 برگزار شد که خوشبختانه این نشست بازتاب خوبی را در بین اعضای شورای شهر تهران به ویژه کمیته گردشگری شورای شهر تهران به همراه داشت.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه افزود: نخستین مساله ای که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، سامانه گردشگری تهران یا همان (visit.

thehran.

ir) بود.

این سامانه متعلق به تمامی کانون های گردشگری محلات شهر تهران است و این کانون ها از طریق مناطق می توانند خبرهای خود را در سایت قرار دهند.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: متاسفانه یک نگاه اشتباهی که در برخی از مناطق شهرداری وجود دارد، این است که آنها موضوع گردشگری را تنها در برگزاری تور می بینند، در حالی که مأموریت اصلی شهرداری تهران در این بخش موضوعات متنوعی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری انواع تورهای گردشگری، برگزاری نشست های تخصصی گردشگری، جشنواره های موضوعی، موضوعات مرتبط با صنایع دستی، مسابقه، انتشار پادکست، بروشور و کتاب، پیگیری ثبت آثار ملموس و ناملموس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان پایتخت

امکان افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان پایتخت