مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-19بين الملل

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره هدف قرار گرفتن محل های وابسته به ایران در سوریه


رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که رژیم صهیونیستی محلی در دمشق را هدف قرار داده است که در نزدیکی محل های وابسته به ایران و حزب الله لبنان قراده داشته است.

- تصویر منتشر شده از حمله انجام شده در دمشق در رسانه های صهیونیستی رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که رژیم صهیونیستی محلی در دمشق را هدف قرار داده است که در نزدیکی محل های وابسته به ایران و حزب الله لبنان قراده داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه آی24 گزاش داد، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که روز شنبه، رژیم اسراییل حملاتی هوایی علیه دمشق انجام داده است.

این شبکه مدعی شد که حمله انجام شده، اهداف مربوط به ایران و حزب الله لبنان را هدف قرار داده و موجب تخریب مکانی در محله کفر سوسای دمشق شد که محل استقرار بسیاری از مقامات سوری، نهادهای امنیتی و مراکز فرماندهی اطلاعاتی است.

بنابر گزارش آی 24، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که این حمله در نزدیکی یک مرکز فرهنگی ایرانی انجام شده و به دنبال آن، 15 نفر، از جمله غیرنظامیان جان خود را از دست داده اند.

این شبکه با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیده بان حقوق بشر سوریه نوشت: موشک های اسراییلی محل هایی از جمله محل های وابسته به شبه نظامیان ایران و حزب الله لبنان را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره هدف قرار گرفتن محل های وابسته به ایران در سوریه

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره هدف قرار گرفتن محل های وابسته به ایران در سوریه