مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-19بين الملل

بریتانیا پهپاد انتحاری چاپ 3بعدی شده به اوکراین می دهد


گزارش ها حاکی از آن است که بریتانیا در حال توسعه پهپادهای انتحاری با فناوری چاپ سه بعدی برای کمک به اوکراین در برابر روسیه است، پهپادهایی مشهور به «کامیکازه» که می تواند یک محموله را قبل از انفجار به هدف برسانند.

- گزارش ها حاکی از آن است که بریتانیا در حال توسعه پهپادهای انتحاری با فناوری چاپ سه بعدی برای کمک به اوکراین در برابر روسیه است، پهپادهایی مشهور به کامیکازه که می تواند یک محموله را قبل از انفجار به هدف برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، بریتانیا تعدادی از سیستم های هواپیمای بدون سرنشین(UAS) را برای پشتیبانی از اوکراین توسعه داده و آزمایش کرده است.

در میان این پهپادها یک پهپاد انتحاری قرار دارد که با فناوری چاپ سه بعدی تولید می شود و به عنوان بخشی از برنامه توسعه سریع برای جلوگیری از حمله روسیه به اوکراین در نظر گرفته شده است.

پهپاد انتحاری(suicide drone) یا پهپاد کامیکازه(kamikaze) یا مهمات پرسه زن، نوعی سامانه تسلیحاتی است که در آن مهمات برای مدتی در محدوده ای هدف را جستجو می کنند و اصطلاحا پرسه زنی می کنند و پس از یافتن هدف به آن حمله می کنند.

پهپادهای انتحاری زمان واکنش در برابر اهداف پنهانی که ممکن است برای لحظاتی پیدا شوند را پایین می آورند، بدون اینکه نیازی به نزدیک کردن سکوی تسلیحات ارزشمند به منطقه هدف باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بریتانیا پهپاد انتحاری چاپ 3بعدی شده به اوکراین می دهد

بریتانیا پهپاد انتحاری چاپ 3بعدی شده به اوکراین می دهد