مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-19بين الملل

رییس جمهوری تونس یک مقام اروپایی را از این کشور اخراج کرد


رییس جمهوری تونس حکم اخراج یک مسؤول عالی رتبه اروپایی را به دلیل دخالت آشکار در امور داخلی تونس از این کشور صادر کرده و به او چند ساعت برای ترک خاک تونس مهلت داد.

- رییس جمهوری تونس حکم اخراج یک مسؤول عالی رتبه اروپایی را به دلیل "دخالت آشکار در امور داخلی تونس" از این کشور صادر کرده و به او چند ساعت برای ترک خاک تونس مهلت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، قیس سعید، رییس جمهور تونس حکم اخراج ایستر لینش، دبیرکل کنفدراسیون اتحادیه های کارگری اروپا را پس از حضورش در تظاهرات اتحادیه کل کار تونس و ایراد سخنرانی در انتقاد از مقامات تونسی صادر کرد.

دفتر ریاست جمهوری تونس در بیانیه ای اعلام کرد، مقامات تونس بر اساس حکم قیس سعید، رییس جمهوری کشور از ایستر لینش که با حضور در راهپیمایی اتحادیه کل کار تونس در شهر صفاقس سخنانی را بیان کرد که به منزله دخالت آشکار در امور داخلی تونس بود، خواستند، ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان اعلام او به عنوان عنصر نامطلوب، خاک تونس را ترک کند.

این مسؤول اروپایی در تظاهراتی که اتحادیه کار تونس در محکومیت وخامت شرایط اقتصادی و اجتماعی و تصمیمات قیس سعید علیه اتحادیه ترتیب داده بود و هزاران تن از طرفداران این اتحادیه در آن شرکت داشتند، حضور یافت و در سخنرانی در جمع تظاهرکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری تونس یک مقام اروپایی را از این کشور اخراج کرد

رییس جمهوری تونس یک مقام اروپایی را از این کشور اخراج کرد