مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-19ورزشي

جایگزین فولاد در جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی مشخص شد


مدیرعامل باشگاه سازه سعید اندیمشک می گوید قرار است این تیم جانشین تیم فولاد خوزستان در جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه سازه سعید اندیمشک می گوید قرار است این تیم جانشین تیم فولاد خوزستان در کشتی فرنگی باشگاه های جهان باشد.

سعید کاویانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بعد از این که باشگاه فولاد از حضور در این رقابت ها انصراف داد، باتوجه به درخواست کشتی گیران و مربیان شهرستان اندیمشک و خوزستان برای حضور تیم سازه سعید اندیمشک در این پیکارها، در خواست کتبی خود را به هیات کشتی خوزستان و سازمان لیگ کشتی ایران ارائه دادیم و خودم نیز شخصا با آقای دبیر رییس فدراسیون صحبت کردم و موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

وی بیان کرد: قرار شد اگر جلسه ای پیرامون تصمیم گیری برای برگزاری جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی برگزار شد، فدراسیون نیز درخواست ما را لحاظ کند و تیم سازه سعید اندیمشک نیز به عنوان تیم دوم ایران در این مسابقات شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه سازه سعید اندیمشک گفت: در صورتی که در این رقابت ها شرکت کنیم، باتوجه به این که خوزستان در کشتی فرنگی ظرفیت بالایی دارد و اندیمشک نیز قطب مهم کشتی فرنگی در کشور محسوب می شود، جمع کردن یک تیم جهت حضور آبرومندانه و قدرتمند خیلی سخت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین فولاد در جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی مشخص شد

جایگزین فولاد در جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی مشخص شد