مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-19اقتصادي

خبر جدید برای پتروشیمی ها


دهنوی نایب رییس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت:این کمیسیون در جریان بررسی تبصره 14 لایحه بودجه سال آتی به دولت اجازه داد در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید نرخ های خوراک صنایع و پتروشیمی ها را تعدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از نبض بورس، سید محسن دهنوی نایب رییس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: این کمیسیون در جریان بررسی تبصره 14 لایحه بودجه سال آتی به دولت اجازه داد در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید نرخ های خوراک صنایع و پتروشیمی ها را تعدیل کند.

سید محسن دهنوی با اشاره به بررسی تبصره 14 لایحه بودجه 1402، گفت: در این تبصره دولت پیشنهاد داده بود که حدودا به میزان 660 هزار میلیارد تومان از محل فروش فرآورده های نفتی و منابع هدفمندی، تحصیل درآمد کند که کمیسیون تلفیق با رقم مذکور در این بخش موافقت کرد.

وی افزود: از سوی دیگر دولت پیشنهاداتی درباره گران شدن هزینه سوخت صنایع و نرخ خوراک پتروشیمی ها را در این بند مطرح کرده بود که در ادامه کمیسیون تلفیق رأی به حذف این بخش داد یعنی اختیار این مسئله را به دولت واگذار کرد تا دولت برای این مسئله فرمول لازم را مدنظر قرار دهد؛ بنابراین ما در بند نخست تبصره 14 مصوب کردیم دولت اجازه دارد در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها را تعدیل کند و این به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدید برای پتروشیمی ها

خبر جدید برای پتروشیمی ها