مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:042023-02-19اقتصادي

زنجانی ها امسال 16 میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه دادند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، خیران نیک اندیش و نیکوکار زنجانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 16 میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه مشارکت های مردمی این نهاد با اشاره به جمع آوری و ساماندهی صدقات جمع آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: یکی از مهم ترین طرح های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت رسانی موثر به خانواده های تحت حمایت، اجرای طرح  صدقات است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 136 هزار مشترک طرح صدقات در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود، خیران نیک اندیش و نیکوکار زنجانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 16 میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

صالحی ادامه داد: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیاز سنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها امسال 16 میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه دادند

زنجانی ها امسال 16 میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه دادند