مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:562023-02-19ورزشي

اتمام حجت پرنده ملی پوش برای مدال آوری؛ کاری از دستم برنمی آید!


ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی دهد و نمی توانند در مسابقات رسمی مدال آوری کنند.

- اتمام حجت پرنده ملی پوش برای مدال آوری؛ کاری از دستم برنمی آید! ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی دهد و نمی توانند در مسابقات رسمی مدال آوری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 21 تا 23 بهمن به میزبانی قزاقستان برگزار و تیم ایران با هشت ورزشکار به ایران مسابقات اعزام شد که دستاورد آن تنها یک مدال طلا در دوی 60 متر بود.

ریحانه مبینی، حمیده اسماعیل نژاد، فاطمه محیطی زاده و فرزانه فصیحی در بخش زنان و حمیدرضا کیا، ارشیا مصدقی، مسعود کامران و جلیل ناصری در بخش مردان نفرات اعزامی تیم ایران بودند که تنها فصیحی در دوی 60 متر مدال طلا به دست آورد.

ارشیا مصدقی ورزشکار پرش با نیزه ایران در گفت وگو با ایسنا به مسابقات اشاره و بیان کرد: سطح مسابقات به اندازه بازی های آسیایی بالا بود چون ورزشکاران همه کشورهای آسیایی شرکت داشتند و مسابقه درجه یکی بود.

او در مورد عملکرد خود در این مسابقات که با عبور از مانع پنج متری در جایگاه ششم قرار گرفت، گفت: شرایط خوبی داشتم و بدنم آماده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت پرنده ملی پوش برای مدال آوری؛ کاری از دستم برنمی آید!

اتمام حجت پرنده ملی پوش برای مدال آوری؛ کاری از دستم برنمی آید!