مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-18سياسي

باید از ظرفیت بانوان در مطالبه گری استفاده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان در نخستین نشست مجمع بانوان مطالبه گر استان هرمزگان با اشاره به نقش بانوان در جامعه اظهارداشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان در نخستین نشست مجمع بانوان مطالبه گر استان هرمزگان با اشاره به نقش بانوان در جامعه اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در جامعه برای دغدغه مند بودن آن ها در جهت پیگیری مطالبات، از تاکیدات مقام معطم رهبری بوده است.

  وی عنوان کرد: مردم باید حضور مستمر در جامعه داشته باشند و وظیفه مجمع مطالبه گران تسهیل گری در جهت منویات رهبر معطم انقلاب برای پیگیری مطالبه گری در اولویت قراردارد.

  صالحی در ادامه گفت: فعالیت مطالبه گری در حوزه بانوان از شرایط خاصی برخوردار است و قطعا هم باید از ظرفیت بانوان در این حوزه استفاده کرد.

  به گفته وی ، فهم ما در قرارگاه بفیه الله از مطالبه گری باید منجر به حضور مستمر و همیشگی مردم برای حل مشکلات باشد و نباید نقش تصدی گری برای مطالبه گران را داشته باشیم.

  دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان اظهارداشت: خوشبختانه حوزه مطالبه گری در استان هرمزگان قوت گرفته است و علیرغم همه کمبود ها مجامع مطالبه گری شهرستان ها تاکنون فعالیت های مثبت و حرکت رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت بانوان در مطالبه گری استفاده کرد

باید از ظرفیت بانوان در مطالبه گری استفاده کرد