مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-18پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع عادلانه تجهیزات چاره اندیشی کند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به توزیع نامناسب تجهیزات پزشکی در استان یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید هر چه سریعتر در این زمینه چاره اندیشی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اهمیت بحث پشتیبانی در حوزه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: اگر پشتیبانی مشکل داشته باشد در همه بخش ها مشکل خواهیم داشت، پس باید به این بخش توجه ویژه انجام شود.

وی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همیشه باید آماده به کار باشند تا در سریعترین زمان بتوانند در زمینه مشکلات به وجود آمده چاره اندیشی و مسائل را برطرف کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از عدم رعایت عدالت در توزیع تجهیزات پزشکی بیان کرد: توزیع نامناسب تجهیزات سبب بروز مشکلاتی در برخی مناطق شده که باید برای حل این موضوع نیز چاره اندیشی شود.

وی دانشگاه علوم پزشکی را نیازمند برنامه جامع در حوزه بهداشت و درمان دانست و تصریح کرد: در این برنامه جامع، باید همه موارد پیرامون دانشگاه علوم پزشکی اعم از تعداد بیمارستان های مورد نیاز در سطح استان، مراکز بهداشت جامع سلامت و … مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع عادلانه تجهیزات چاره اندیشی کند

دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع عادلانه تجهیزات چاره اندیشی کند