مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-18سياسي

مبعث روز خیزش انسان از خاک تا افلاک/ باران رحمت نازل شد


بیست و هفتم ماه رجب در تاریخ اسلام به روز بعثت پیامبر اعظم (ص) مشهور است و مسلمانان این روز را گرامی داشته و به شکرانه سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) جشن می گیرند.

- ایسنا/گلستان بیست و هفتم ماه رجب در تاریخ اسلام به روز بعثت پیامبر اعظم (ص) مشهور است و مسلمانان این روز را گرامی داشته و به شکرانه سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) جشن می گیرند.

حضرت محمد مصطفی در روز(27 رجب) سال 40 عام الفیل، در غار حرا، توسط (جبرییل) و از سوی خدا به پیامبری مبعوث و درهای رحمت الهی به روی زمینیان گشوده شد.

رسول خدا(صلی الله علیه وآله) هنگامی به رسالت مبعوث شد که مردم جاهل و گمراه بودند و انسانیت از میانشان رخت بربسته بود و تعلیمات پیامبران قبلی فراموش گشته و عقاید مردم دستخوش تحریفات شده بود.

محمد(ص) مبعوث شد، تا شرک، بت پرستی رخت بربند و جاهلیت از زندگی ها محو شود و جهل و جور بمیرد و چشم جهان به روی فروغ وحی گشوده شود.

حضرت محمد(ص) برترین الگو برای انسان ها عبدالرحمن آخوند محمدی هم در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام برای همه جهانیان و به ویژه مسلمانان مایه رحمت است، گفت: حضرت محمد (ص) شخصیتی صلح پذیر،رئوف، مهربان، با سخاوت و دارا هزاران ویژگی برجسته بودند به همین دلیل برترین الگو برای انسان ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبعث روز خیزش انسان از خاک تا افلاک/ باران رحمت نازل شد

مبعث روز خیزش انسان از خاک تا افلاک/ باران رحمت نازل شد