مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 13:042023-02-18سياسي

جامعه در تبعیت از فضایل اخلاقی پیامبر دچار عقب ماندگی است


در تبعیت از فضیلت ها و آموزه های اخلاقی پیامبر اسلام دچار عقب ماندگی هایی هستیم و راه باقی مانده بسیار طولانی است و شاهد اجرای کمی از آموزه های دینی و بهره وری از آنها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام در اجتماع بزرگ فعالان قرآنی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: البته در انقلاب ما برای رسیدن به این هدف مسیرهایی طی شده است و به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرده ایم که مبارزه با استکبار و دفاع از امامت و رهبری نمونه هایی از آن است.

وی ادامه داد: در دادگاه ها پرونده های زیادی در موضوعات مختلف همچون نزاع، کلاهبرداری و طلاق هستیم تشکیل شده است حال باید پرسید که آیا پیامبر اسلام (ص) قرار است به این شرایط ما مباهات داشته باشد؟ آیا در جامعه قرآنی باید آمار طلاق بسیار باشد و حال آن که، پیامبر آن را از منفورترین حلال ها معرفی کرده اند؟ تولیت آستان قدس رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود گفتند، مهمترین کار انقلاب این بود که ملت ما را از هاضمه غرب بیرون کشید، غربی که فضیلت های اخلاقی در آن مرده است و ما از این فرهنگ نجات پیدا کردیم ولی خطر همچنان وجود دارد و باید جهاد اکبر را ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه در تبعیت از فضایل اخلاقی پیامبر دچار عقب ماندگی است

جامعه در تبعیت از فضایل اخلاقی پیامبر دچار عقب ماندگی است