مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-18اقتصادي

توزیع 143 تن اقلام تنظیم بازار از سوی مباشرین دماوند


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دماوند از توزیع 143 تن اقلام تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت :توزیع این اقلام از سوی مباشرین دماوند انجام شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خدابخش صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع گوشت گوساله و گوسفند منجمد برای خرید مباشرین از طریق سامانه ستکاوا در دماوند، اظهار داشت: مباشرین دماوند از ابتدای دی ماه تاکنون 21 تن گوشت از طریق این سامانه خریداری و در سطح دماوند توزیع شده است.

خدابخش افزود: 122 تن برنج هندی و تایلندی وارد دماوند گردیده که در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: وزارت جهاد کشاورزی به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه های غیرضروری و همچنین رصد تمامی مراحل از تأمین و تولید تا توزیع سامانه ای را تحت عنوان سامانه تأمین و توزیع محصولات و فرآورده های کشاورزی آوا یا به اختصار ستکاوا راه اندازی کرده است.

وی عنوان داشت: در این سامانه تولید کنندگان می توانند محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه های پروتیینی، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های میادین میوه و تره بار عضو این سامانه می توانند خرید خود را انجام دهند.

خدابخش افزود: بر اساس نرخ مصوب گوشت گوسفندی ران 155 هزار تومان، سر دست 145 هزار تومان، گردن 135 هزار تومان، راسته 140 هزار تومان، قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 143 تن اقلام تنظیم بازار از سوی مباشرین دماوند

توزیع 143 تن اقلام تنظیم بازار از سوی مباشرین دماوند