مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-18سياسي

جشن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) در تاجیکستان+ تصاویر


مراسم جشن مبعث پیامبر خوبی ها و ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور عاشقان و محبان نبی مکرم اسلام در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مراسم جشن مبعث پیامبر خوبی ها و ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور سفیر، اعضای سفارت، ایرانیان مقیم و جمع زیادی از عاشقان و محبان نبی مکرم اسلام در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان برگزار شد.

این مراسم شادی و سرور با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با برنامه مولودی خوانی، اجرای دکلمه توسط دانش آموزان مجتمع آموزشی سفارت و مسابقات پرسش و پاسخ ادامه یافت.

محمدتقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم معنوی با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام به عموم مسلمانان جهان و حاضران در مراسم، با تلاوت آیه 164 سوره آل عمران لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ إِذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ  اظهار داشت: اهداف بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) را ما می توانیم با استفاده از آیات از قرآن اینگونه بیان کنیم: یُزَکِّیهِم‏ (آل عمران، 164) اخلاق و تربیت، تزکیه نفس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) در تاجیکستان+ تصاویر

جشن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) در تاجیکستان+ تصاویر