مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-18سياسي

تعداد 70 فروند شناور تندرو در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: اخیرا تجهیزات خوبی در اختیار مرزبانان قرار گرفته که در این راستا تعداد 70 فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع کشورمان در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، سردار احمد علی گودرزی در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: ایران بعد از چین و روسیه با هشت هزار و 755 کیلومتر مرز مشترک با 15 کشور همسایه بیشترین مرز را در دنیا دارد و این نشان دهنده کشور بزرگ و پهناور با پیشینه تاریخی است.

وی تصریح کرد: مرزبانان ما در جای جای کشور سینه سپر کرده و چشمان بیدار برای نظام جمهوری اسلامی بوده و از این لحاظ امنیت پایدار را چه در مرزهای خشکی و چه دوهزار و 700 کیلومتر مرزهای آبی برقرار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اخیرا برای پایداری بیشتر امنیت در مرزها تجهیزات خوبی برای مرزها در نظر گرفته شده و در این راستا تعداد 70 فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع کشورمان در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت که استان گلستان نیز از این شناورها بهره مند شد.

وی ادامه داد: در روزهای اینده سیستم های الکارونیکی، اپتیکی و خودروهای تاکتیکی مناسب برای شرایط آب و هوایی سخت مانند استان های کردستان و سیستان و بلوچستان و مناطق کوهستانی و صعب العبور برای افزایش توان عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 70 فروند شناور تندرو در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت

تعداد 70 فروند شناور تندرو در اختیار دریابانی شمال و جنوب کشور قرار گرفت