مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-18سياسي

بعثت پیامبر اکرم (ص) نقطه عطف اتحاد امت اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) محور و نقطه عطف اتحاد امت اسلام و نماد شایسته سالاری دینی در تاریخ بشریت است.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) محور و نقطه عطف اتحاد امت اسلام و نماد شایسته سالاری دینی در تاریخ بشریت است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو با، با تبریک 27 رجب سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، در سخنانی اظهار کرد: خداوند متعال در روز مبعث، بنده صالح خود، حضرت محمد بن عبداللّه را به پیامبری برگزید و هدایت خلق را بر عهده او گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بعثت را تحول و انقلابی بزرگ در جهان عنوان کرد و افزود: شناخت درست یک نعمت بزرگ و درک عظمت آن بدون شناخت بسترها و زمینه های ظهور و بروز و شرایط زمانی و جغرافیایی و انسانی آن، اگر ناممکن نباشد بسیار دشوار است.

اخلاق نیک پیامبر رستاخیز عظیم معنوی برای سعادت بشر حجت الاسلام جعفرزاده اخلاق عالی پیامبر اکرم (ص) را رستاخیز عظیم معنوی برای سعادت بشریت عنوان کرد و افزود: اخلاق عالی پیامبر اسلام (ص) امواج انقلاب مقدس اسلام را نخست در جامعه و سپس در جهان پدید آورد و در سایه ی این رستاخیز عظیم معنوی پراکندگی به یگانگی، بی پروایی به عفت و پاکدامنی و تکبر عرب به تواضع و مهربانی تبدیل شد و انسان هایی تربیت شدند که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعثت پیامبر اکرم (ص) نقطه عطف اتحاد امت اسلام است

بعثت پیامبر اکرم (ص) نقطه عطف اتحاد امت اسلام است