مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-17دانش

نیاز به کمک خیران برای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه بیرجند


برای ساخت خوابگاه های متأهلی با توجه به نیاز موجود در این دانشگاه به کمک خیران نیاز داریم.

- بیرجند_ رییس دانشگاه بیرجند گفت: برای ساخت خوابگاه های متأهلی با توجه به نیاز موجود در این دانشگاه به کمک خیران نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لامعی جمعه شب در حاشیه بازدید معاون وزیر علوم از مجموعه خوابگاهی دانشگاه بیرجند و دیگر بخش های این دانشگاه گفت: در حال حاضر 16 خوابگاه دانشجویی در دانشگاه بیرجند وجود دارد و از 13 هزار و 300 دانشجوی این دانشگاه حدود چهار هزار نفر در خوابگاه های این دانشگاه سکونت دارند.

وی از وجود دو خوابگاه در شهر بیرجند و سه خوابگاه در پردیس امیرآباد و بقیه خوابگاه های این دانشگاه در پردیس شوکت آباد خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر خوابگاه جدیدی را برای اسکان دانشجویان بین الملل و تحصیلات تکمیلی در حال تجهیز داریم.

وی یکی از چالش های موجود در این دانشگاه را تأمین خوابگاه اعلام کرد و افزود: در زمینه خوابگاه مجردی در این دانشگاه مشکلی نداریم و امسال 70 درصد دانشجویان بومی هستند.

وی مهمترین مشکل دانشگاه بیرجند را در خصوص خوابگاه متأهلی دانست و گفت: بیش از دو هزار و400 دانشجوی متأهل در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند اما تنها دو بلوک خوابگاه متأهلی در حال حاضر به ظرفیت 20 نفر در دانشگاه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به کمک خیران برای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه بیرجند

نیاز به کمک خیران برای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه بیرجند