مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-17فرهنگي

میزبانی لرستان از جشنواره موسیقی فجر


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به میزبانی استان در 30 بهمن ماه خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به میزبانی استان در 30 بهمن ماه خبر داد.

سیدغلامرضا نعمت پور بیست و هشتم بهمن با بیان اینکه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در 14 استان دیگر کشور از جمله لرستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در مجموع 166 اجرای صحنه ای در پهنه ایران روی صحنه خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره در لرستان از 30 بهمن ماه تا دوم اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: در لرستان پنج گروه در بخش جنبی این جشنواره اجرا و شش گروه محلی نواز نیز در این دوره در روز دوم اسفند ماه به اجرا خواهند پرداخت.

نعمت پور با بیان اینکه تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد میزبان حضور علاقه مندان به هنر موسیقی می باشد، بیان کرد: بلیط های جشنواره از طریق سامانه http://www.

mahoor-concert.

ir/ عرضه خواهند شد.

گفتنی است سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر به دبیری بهزاد عبدی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی لرستان از جشنواره موسیقی فجر

میزبانی لرستان از جشنواره موسیقی فجر