مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:172023-02-17ورزشي

آیت الله خاتمی: پشت تمامی فراخوان ها جلادانی چون پرویز ثابتی ها قرار دارند


مردم عزیز خصوصا جوانان و نوجوامان باید مراقب فضای مجازی باشند چراکه پشت تمامی این فراخوان ها جلادانی چون پرویز ثابتی ها قرار دارند که روزی از شکنجه این مردم لذت میبرند و امروز ژشت مردم داری و آزادی به خود گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه جمعه 28 بهمن ماه در مراسم میلاد مبعث پیامبر اکرم (ص) در امامزاده سید اسحاق ساوه اظهار کرد: بیش از هزار و 400 سال از بعثت پیامبر می گذرد و امروز بیش از یک و نیم میلیارد انسان در دنیا به مسلمان بودن خود افتخار می کنند و این نشان از جاذبه دین مبین اسلام و پیامبر اکرم است.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) مظهر صفات بالای انسانی بودند و همواره دغدغه وحدت و نزدیک کردن قلوب مسلمین را داشتند و همین صفات بی شمار پیامبر (ص)، باعث شد ایشان در دنیای امروز رشد کنند و قلوب مومنین را به خود جذب کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیامبر (ص) مقام و شخصیت زن را با تکریم حضرت فاطمه (س) زنده کرد، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز  به جایگاه واقعی و شخصیت مهم زن بسیار توجه شد و شخصیت های مختلفی در این ایام تربیت شد که در تاریخ اسلام بی نظیر هستند.

وی ادامه داد: امروز بانوان کشور ما در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، علمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: پشت تمامی فراخوان ها جلادانی چون پرویز ثابتی ها قرار دارند

آیت الله خاتمی: پشت تمامی فراخوان ها جلادانی چون پرویز ثابتی ها قرار دارند