مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-17سياسي

همه مواضع سازمان ملل و شورای امنیت به نفع دشمنان ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمنان سطح فکری و فرهنگی امت را هدف قرار داده اند، - رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان امنیت با هدف قرار دادن سطح فرهنگی و فکری امت، با خطرناک ترین شیوه این امت را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمنان سطح فکری و فرهنگی امت را هدف قرار داده اند، گفت که دشمنان منابع درسی را در تمامی مراحل آموزشی هدف قرار داده و سعی کردند مسئله فلسطین را از منابع درسی حذف کردند.

الحوثی گفت که دشمنان به نام آزادی بیان با طرح ها و سازوکار هدفمند سعی می کنند به تمامی مقدسات اسلامی از جمله حرمت قرآن کریم در میان مسلمان ضربه بزنند.

وی تصریح کرد که دشمنان امت با ایجاد بحران های سیاسی از آن بهره برداری کرده و برای ایجاد دودستگی های بیشتر تلاش می کنند.

الحوثی همچنین گفت که دشمنان از طریق ایجاد گروه های تکفیری و اعمال فشار بر رژیم ها جهت تسهیل عملیات های آن ها، اقدام به بر هم زدن امنیت کردند.

وی افزود که دشمنان همه انواع سلاح ها حتی سلاح هسته ای را به کشور های متجاوز ارائه می کنند در حالی که کشور هایی که هدف قرار گرفته اند را از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مواضع سازمان ملل و شورای امنیت به نفع دشمنان ماست

همه مواضع سازمان ملل و شورای امنیت به نفع دشمنان ماست