مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-17سياسي

هیچ توفیقی بالاتر از انس با قرآن وجود ندارد


معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ نعمت و توفیقی بالاتر از انس و مجالست با قرآن نیست.

- معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی: هیچ توفیقی بالاتر از انس با قرآن وجود ندارد ایسنا/خراسان رضوی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ نعمت و توفیقی بالاتر از انس و مجالست با قرآن نیست.

محمد بهرامی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده های کارکنان و بانوان شاغل فراجا که امروز، 28 بهمن ماه در هتل پارس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات 15 هزار نفر از نخبگان قرآنی حضور یافتند که از این تعداد پس از رقابت در مراحل مقدماتی، یگانی و استانی 3500 نفر به نیمه نهایی راه یافتند که پس از داوری 500 نفر به مرحله نهایی رسیدند.

وی افزود: توفیق میزبانی مسابقات در 6 طیف و گروه ویژه همسران کارکنان فراجا، فرزندان دختر و پسر زیر 16 سال و بالای 16 سال و بانوان شاغل فراجا را داشتیم که در 10 رشته شامل حفظ 3، 5، 10، 15 و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، درک مفاهیم و نکات تفسیری در سطح 1 و 2 و رشته اذان ویژه فرزندان پسر با یکدیگر به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توفیقی بالاتر از انس با قرآن وجود ندارد

هیچ توفیقی بالاتر از انس با قرآن وجود ندارد