مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-17دانش

87 هزار تقاضای خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه بیرجند طلایه دار حوزه علم و دانش در شرق کشور است، - داداش پور گفت: تا سال قبل فقط 17 دانشگاه کشور در حوزه ساخت خوابگاه متاهلی یک سری خوابگاه هایی را داشتند و حدود 13 درصد دانشگاه های ما درگیر خوابگاه متاهلی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه بیرجند طلایه دار حوزه علم و دانش در شرق کشور است، افزود: دانشگاه بیرجند پیشرفت های خوبی داشته و جزو دانشگاه های بسیار خوب کشور است.

داداش پور در خصوص کمبود های دانشگاه بیرجند در حوزه های زیرساختی، خوابگاهی و سلف سرویس نیز گفت: طی بازدیدی که امروز از دانشگاه بیرجند صورت گرفت، این کمبود ها احصاء شد و در هیات رییسه دانشگاه با توجه به کمبود اعتبارات، براساس اولویت ها برای رفع آن برنامه ریزی خواهد شد.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه ساخت خوابگاه های متاهلی در کل کشور فراموش شده بود و اگر قانون جوانی جمعیت و تاکیدات دولت سیزدهم برای ساخت خوابگاه های متاهلی نبود، این موضوع اساسا از دستور کار دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 هزار تقاضای خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور وجود دارد

87 هزار تقاضای خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور وجود دارد