مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 17:542023-02-17سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل، ضمن تشکر از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، مبعث نبی مکرم اسلام(ص) را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (28 بهمن ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

مسئولین در حل مشکلات مختلف مردم، شبانه روز تلاش کنند حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیله سوار، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: در رأس تمام امورات، توحید است و کسی که در این دنیا سرمایه توحید را به همراه داشته باشد در آن دنیا، از هلاکت نجات خواهد یافت و به سعادت ابدی نائل خواهد شد، چرا که اولین چیزی که در آن دنیا از انسان سؤال خواهد شد اعتقاد کامل به مقام رب الهی است.

وی با تبریک فرارسیدن عید مبعث نبی مکرم اسلام، بعثت رسول خدا(ص) را بالاترین تحول در مقام معنویت دانست و افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) ظهور و بروز نعمت ولایت و هدایت بود.

خداوند متعال بالاترین توصیفات و مقامات را در این روز به نبی مکرم اسلام (ص) اعطا نمود.

امام جمعه بیله سوار بیان کرد: وظیفه ما به عنوان افرادی که در کشور مسلمان زندگی می کنیم این است که مکتب و مرام پیغمبر(ص) را احیاء کرده و در جامعه اسلامی در تمامی حوزه های سیاسی،اقتصادی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟