مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-17سياسي

حضور تاریخی ملت در راهپیمایی 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام افزود


حضور تاریخی همراه با بصیرت ملت در راهپیمایی 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود.

- خرم آباد- امام جمعه خرم آباد گفت: حضور تاریخی همراه با بصیرت ملت در راهپیمایی 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی و تقدیر از حضور باشکوه مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: برخی کمبودها در جامعه ما وجود دارد اما این موارد نباید کارهای اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد، مردم این شرایط را درک کردند و با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور تاریخی داشتند، تصریح کرد: مردم می دانند که نظام اسلامی ما در کارهای اساسی و زیرساخت ها خوب عمل کرده است و خدمات گسترده و فراوانی با وجود شرایط هشت سال دفاع مقدس و تحریم های بین المللی انجام داده است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه حضور حماسی ملت ایران در روز 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران افزود، یادآور شد: برخی فتنه گران سعی در توطئه دارند اما هرچه زمان می گذرد فهم و درک آنان از حقایق موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تاریخی ملت در راهپیمایی 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام افزود

حضور تاریخی ملت در راهپیمایی 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام افزود