مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-17سياسي

عفو بازداشت شدگان بیانگر اقتدار نظام است/ مردم صاحبان انقلاب هستند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عفو جمع زیادی از بازدداشت شدگان حوادث اخیر کشور توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عفو عطوفانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر یک قدرت نمایی بود و حاکی از اقتدار نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به چین که با دعوت رسمی طرف چینی انجام شد، اظهار کرد: این سفر در شرایط خوبی به لحاظ تبلیغاتی انجام شد که بیانگر اقتدار نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن سال جاری که با حضور گسترده مردم برگزار شد، افزود: این راهپیمایی حامل پیام اقتدار و بالندگی نظام به جهانیان بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم خودشان صاحب انقلاب هستند، ادامه داد: حضور مردم در صحنه بیانگر این است که ادعای از پای درآمدن انقلاب دروغ است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلی امامت با حضور امت در صحنه رقم خود و مردم حمایت کامل خود را از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عفو جمع زیادی از بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور توسط مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: عفو عطوفانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بازداشت شدگان بیانگر اقتدار نظام است/ مردم صاحبان انقلاب هستند

عفو بازداشت شدگان بیانگر اقتدار نظام است/ مردم صاحبان انقلاب هستند