مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-17اقتصادي

اسنپ چت گل کرد


ایوان اشپیگل، مدیرعامل شرکت اسنپ اعلام کرد شمار کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی اسنپ چت ، با نرخ سریع تری رشد کرده و به بیش از 750 میلیون نفر در ماه رسیده است.

- ایوان اشپیگل، مدیرعامل شرکت اسنپ اعلام کرد شمار کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی "اسنپ چت"، با نرخ سریع تری رشد کرده و به بیش از 750 میلیون نفر در ماه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت آمریکایی اسنپ اعلام کرد این رقم، 25 درصد بیشتر از 600 میلیون کاربر ماهانه ای است که اسنپ چت ، 10 ماه پیش جذب کرده بود.

شمار کاربران ماهانه اسنپ چت ، در سال مالی منتهی به آوریل سال 2022، به میزان 20 درصد رشد کرد.

اشپیگل روز پنجشنبه در جلسه ای با سرمایه گذاران در سانتا مونیکای کالیفرنیا گفت: تمامی این موارد در نتیجه تغییراتی که ما در کسب و کارمان انجام دادیم و با وجود افت سرعت رشد درآمد، حاصل شد.

اسنپ سال گذشته اعلام کرده بود فعالیتهای خود را تعدیل کرده و به سه اولویت اصلی اضافه کردن کاربران و جلب آنها برای سپری کردن زمان بیشتر در اسنپ چت ، افزایش رشد درآمد و سرمایه گذاری در فناوری واقعیت افزوده متمرکز خواهد شد.

آمار جدید حاکی از آن است که این اپلیکیشن می تواند به توسعه شمار کاربران خود ادامه دهد که شاید کمک کند با نزول بزرگ کسب و کار تبلیغات دیجیتالی مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ چت گل کرد

اسنپ چت گل کرد