مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:012023-02-17پزشكي

صعود 26 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریکس


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از صعود 26 پله ای این مرکز آموزشی در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریکس نسبت به رتبه جولای 2022 خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از صعود 26 پله ای این مرکز آموزشی در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریکس نسبت به رتبه جولای 2022 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر افشین زرقی ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: در آخرین رتبه بندی جهانی وبومتریکس، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی توانست با 26 پله صعود نسبت به جولای 2022 پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران در جایگاه دوم کشوری قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این سیستم رتبه بندی وب سایت دانشگاه ها براساس سه شاخص تعداد ارجاع یا لینک های برقرار شده از سایر سایت ها، تعداد انتشارات و تعداد مقالات کیفی، وزن دهی و رتبه بندی می شوند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توضیح داد: این رتبه بندی شاخص بسیار خوبی از حضور فعال دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در فضای مجازی و همچنین نمادی از میزان دیده شدن تولیدات علمی دانشگاه در سراسر جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نظام رتبه بندی جهانی Webometrics که در ژانویه سال 2023 منتشر شده است، سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و تبریز رتبه های اول تا سوم کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 26 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریکس

صعود 26 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظام رتبه بندی جهانی وبومتریکس