مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-17اقتصادي

کمک 8 میلیارد تومانی گیلانی‎ها به مناطق زلزله زده خوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال چهارمین مرحله کمک های امدادی و مردمی به مناطق زلزله زده ی خوی خبر داد و گفت: تاکنون گیلانی‎ها 8 میلیارد تومان به مناطق زلزله زده خوی کمک کردند.

- سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استمرار کمک های مردمی و نوع دوستانه گیلان به مناطق زلزله زده خوی، اظهار کرد: چهارمین مرحله ی کمک های امدادی و مردمی جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده ی خوی ارسال شد.

وی از ارسال 3 کامیون کمک های امدادی و مردمی از جمعیت هلال احمر گیلان به خوی خبر داد و افزود: این کمک ها شامل 484 تخته پتو، بسته های غذایی و برنج است که در مجموع بیش از 500 میلیون تومان ارزش دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از 8 میلیارد تومان کمک های مردمی و امدادی به مناطق زلزله زده خوی شده است، گفت: 3 کاروان دیگر از کمک های امدادی و مردمی استان هم هفته گذشته برای زلزله زدگان شهرستان خوی ارسال شد که 2 کاروان از این محموله ها امدادی و یک کامیون هم کمک هایی بود که از بندرانزلی برای زلزله زدگان خوی جمع آوری شده بود.

غلامی با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله ترکیه و سوریه از استان گیلان، بیان کرد: برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه نیز حساب های بانکی مجزا در نظر گرفته شده که شهروندان گیلانی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیارد تومانی گیلانی‎ها به مناطق زلزله زده خوی

کمک 8 میلیارد تومانی گیلانی‎ها به مناطق زلزله زده خوی