مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:132023-02-17بين الملل

برنامه ریزی دولت عراق برای افزایش حمایت از الحشدالشعبی


یک عضو کمیسیون امنیتی و دفاعی پارلمان عراق خبر داد که دولت این کشور در تلاش است تا حمایت خود را از نیروهای الحشدالشعبی افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جواد البولانی وزیر کشور اسبق و عضو کمیسیون امنیتی و دفاعی پارلمان عراق، به تازگی در گفت و گو با یک شبکه عراقی اظهار داشت که دولت این کشور در حال برنامه ریزی برای افزایش حمایت از الحشدالشعبی و در عین حال در تلاش است تا تجهیزات نیروهای ارتش عراق را به روزرسانی نماید و اختیارات نهادهای [نظامی] مختلف را مشخص کند.

وبگاه بغداد الیوم ، شامگاه پنجشنبه، به نقل از البولانی نوشت که صحبت از ادغام الحشدالشعبی با نیروهای امنیتی دقیق نیست و در حال حاضر تمایل سیاسی برای ادغام کامل الحشدالشعبی با نیروهای امنیتی عراق وجود ندارد.

البولانی اضافه کرد که دولت عراق از طریق کمیسیون امنیت و دفاع و با همکاری وزارتخانه ها و نهادهای ذیربط این کشور اکنون در حال برنامه ریزی برای  به روزرسانی تجهیزات نیروهای امنیتی عراق و مشخص کردن محدوده اختیارات نهادهای مختلف این کشور است، باتوجه به اینکه تعداد این نهادها در حال افزایش است و حوزه مسئولیتی آن ها بایکدیگر متداخل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دولت عراق برای افزایش حمایت از الحشدالشعبی

برنامه ریزی دولت عراق برای افزایش حمایت از الحشدالشعبی