موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-17سياسي

مسوولان باید در میدان جنگ اقتصادی با خدمت صادقانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند


امروز وظیفه ما به عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه ما باید در میدان جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز وظیفه ما به عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه ما باید در میدان جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل استانداری، محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید میرحسینی و شهدای منطقه مکران در دانشگاه دریانوردی چابهار اظهارداشت: نباید فراموش کنیم که این شهدا به خداوند بسیار نزدیک بودند.

وی افزود: کسی که عاشق خداوند است همه چیز خود را در یَد قدرت الهی می داند و در تمام لحظات او را شاهد و ناظر بر اعمال خود می بیند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی هر روز گامی رو به جلو برمیدارد مرهون خون شهدایی است که در مقابل زورگویی های دشمنان ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: شهدا در همه دوران با امید به پیروزی اسلام ایستادند و امروز رسالت مهم ایران اجرای فرمان الهی در دنیا و پیاده سازی اسلام عزیز است.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار به رهبری رهبر معظم انقلاب ایستاده و روز به روز در حوزه های مختلف علمی در حال رشد است گفت: به فضل الهی آینده این استان روشن است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان باید در میدان جنگ اقتصادی با خدمت صادقانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند

مسوولان باید در میدان جنگ اقتصادی با خدمت صادقانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند