مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 05:452023-02-17اجتماعي

قطع همکاری با معلمی که موسیقی ناهنجار را در کلاس درس پخش کرد


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رای عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری، گفت: آموزش و پرورش مخالفتی با موسیقی ندارد و بالعکس برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری را در دستور کار دارد ولی این موسیقی باید در چهارچوب وظایفی که آموزش و پرورش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کلیپی در فضای مجازی از کلاس درسی در قائم شهر منتشر شر که حاشیه های به دنبال داشت.

  در این کلیپ دانش آموزانی که به نظر می رسد دوره ابتدایی هستند آهنگ گنگستر شهر آمل را به همراه معلم خود همخوانی می کنند.

  طبیعتا همخوانی اهنگ و سرود در مدارس متداول بوده و حتی جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت های مختلف در این راستا برگزار می شود اما اینکه معلم دانش آموزان کلاس درس را به خط کرده و از آنان کلیپی و در فضای منتشر کند، آن هم با چنین آهنگی.

  حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این باره در گفت وگو با فارس اظهار کرد: بلافاصله پس از پخش این کلیپ در فضای، بررسی موضوع در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش مازندران قرار گرفت.

  وی با تاکید بر اینکه هسته گزینش مسوولیت تعیین صلاحیت این نیروها را برعهده دارند، اظهار کرد: باتوجه به این موضوع تشکیل جلسه داده و پرونده را در گروه طرح کردند که براساس آن کلیپ پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع همکاری با معلمی که موسیقی ناهنجار را در کلاس درس پخش کرد

قطع همکاری با معلمی که موسیقی ناهنجار را در کلاس درس پخش کرد