مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 05:452023-02-17ورزشي

رییس فدراسیون اسکواش: باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم


برای این که ورزشکاران اسکواش این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کنند و به فکر درآمدزایی نباشند، هر فصل مسابقاتی تحت عنوان جایزه بزرگ برگزار خواهیم کرد.

- رییس فدراسیون اسکواش گفت: برای این که ورزشکاران اسکواش این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کنند و به فکر درآمدزایی نباشند، هر فصل مسابقاتی تحت عنوان جایزه بزرگ برگزار خواهیم کرد.

امیر عزیزی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که به دنبال جبران برنامه های عقب افتاده اسکواش در فاصله زمانی باقی مانده تا پایان سال هستیم، اظهار کرد: با توجه به این که سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، برای آماده سازی تیم جهت شرکت در این رقابتها ابتدا جلسه ای را با اعضای هیات رییسه فدراسیون خواهیم داشت تا با بررسی موضوعات و مشکلات مربوط به تیم ملی و حل موانع و مشکلات با تمام توان برنامه ها را پیش ببریم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که چند ماهی فدراسیون در بلاتکلیفی بسر می برد و امکان انجام هیچ کاری وجود نداشت، سعی خواهیم کرد برای اجرای برنامه های عقب افتاده و سرعت بخشیدن به کارها، با جذب اسپانسر شرایط مالی خوبی را در فدراسیون ایجاد کنم، در حقیقت تنها به بودجه سالیانه فدراسیون اکتفا نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون اسکواش: باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم

رییس فدراسیون اسکواش: باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم