مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 23:362023-02-16حوادث

اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در طبس


فرمانده انتظامی شهرستان طبس از اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 22 متهم در این رابطه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ فاضل مریمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان اجرایی کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح 11 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و 11 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند همچنین 24 کیلو و 426 گرم انواع مواد مخدر کشف و در همین رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران در این رابطه 22 متهم را دستگیر کردند و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم، ناهنجاری و موارد مشکوک یا فروش مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پایان پیام/3635


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در طبس

اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در طبس