مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-16اقتصادي

کل ذخائر شناسایی شده معادن ایلام یک میلیارد تن است


کل ذخائر شناسایی شده معادن ایلام یک میلیارد تن است.

- ایلام-رییس سازمان صمت ایلام گفت: کل ذخائر شناسایی شده معادن ایلام یک میلیارد تن است.

رضا محمدرحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن استان استخراج شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه اکتشاف معدن تعداد 8 فقره پروانه اکتشاف صادرگردیده که زمینه اشتغال 66 نفر را فراهم نموده است.

محمد رحیمی اظهار داشت: در حوزه بهره برداری معادن تعداد 7 فقره پروانه بهره برداری دائمی با ظرفیت اسمی سالیانه 683 هزارتن با اشتغالزایی 46 نفر و سرمایه گذاری 680 میلیارد ریال و همچنین تعداد 21 فقره مجوز برداشت موقت با ظرفیت اسمی سالیانه 3 هزار تن و اشتغالزایی 87 نفر و سرمایه گذای یک هزار میلیارد ریال صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 73 معدن در سطح استان وجود دارد که در این واحدها 712 نفر مشغول به کار هستند ونیز تعداد 270 واحد صنایع معدنی در استان وجود دارد که منجر به اشتغالزایی برای تعداد 1920 نفر شده است.

رییس سازمان صمت استان ایلام در خصوص عملکرد این مجموعه در حوزه معادن گفت: استان ایلام دارای معادن غنی برای تولید مصالح ساختمانی است و بر اساس ظرفیت سنجی از حیث کانی های غیرفلزی و مواد معدنی در ارتباط با مواد ساختمانی دارای شرایط مطلوبی است و کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل ذخائر شناسایی شده معادن ایلام یک میلیارد تن است

کل ذخائر شناسایی شده معادن ایلام یک میلیارد تن است