مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:172023-02-16بين الملل

پیام السودانی به اسد: عراق همچنان حامی سوریه است


رییس سازمان الحشد الشعبی عراق که حامل پیامی از سوی نخست وزیر این کشور بود، به دیدار رییس جمهور سوریه رفت و گفت که بغداد با تمام توان از دمشق حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق شامگاه امروز پنجشنبه در دمشق به دیدار بشار اسد رییس جمهور سوریه رفت و پیام محمد السودانی نخست وزیر عراق را به وی تسلیم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، السودانی در این پیام، ضمن تسلیت فاجعه جان باختن شمار زیادی از شهروندان سوری در پی زلزله، گفت که عراق با تمام توان، از تلاشهای دولت سوریه حمایت خواهد کرد تا بتواند از تبعات زلزله بر مردم سوریه بکاهد.

الفیاض تأکید کرد که ملت عراق از روزهای نخست این فاجعه، تمام توان خود را به کار گرفت تا به برادران سوری خود کمک کند و همچنان در حال ارسال روزانه این کمکهاست.

بشار اسد نیز ضمن قدردانی از مواضع دولت و ملت عراق در قبال سوریه، تأکید کرد، پیوند خونی و برادری بین ملتهای سوریه و عراق و چالشهای مشترکی که با آن روبرو بودند، باعث شد که به هم نزدیک شوند و پشتیبان هم شوند؛ زیرا به خوبی می دانند که اگر یکی از این دو کشور، آسیب ببیند، بر کشور مقابل تأثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام السودانی به اسد: عراق همچنان حامی سوریه است

پیام السودانی به اسد: عراق همچنان حامی سوریه است