مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:312023-02-16سياسي

بارگاه منور رضوی ظرفیت عظیمی برای توسعه صلح و سازش است


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها از جمله وجود بارگاه منور رضوی در مسیر ایجاد صلح و سازش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس,حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور که در مراسم اختتامیه گردهمایی دو روزه معاونین توسعه حل اختلاف دادگستری های سراسر کشور در مشهد  ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران، مدیران و مسئولان دادگستری ها و شوراهای توسعه حل اختلاف در سراسر کشور گفت: بحمد الله با حضور نیروهای خدوم مردمی و مشارکت نخبگان شاهد ارتقاء مرکز توسعه حل اختلاف در سال جاری نسبت به سال گذشته بوده ایم که جای شکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین  هادی صادقی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها از جمله وجود بارگاه منور رضوی در مسیر ایجاد صلح و سازش تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین   صادقی با تشریح برخی از اقدامات مراکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: یکی از رویکردهای خوب این مراکز در جهت اخذ رضایت در پرونده های قصاص نفس بود و با تلاش جمعی و همراهی رؤسای کل دادگستری استان ها شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بودیم.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با اشاره به حرکت این مرکز  بر مدار تحول و تعالی گفت: با یک نگاه آینده نگرانه نیازمند اصلاح و ترمیم روشها، ساختارها و روندها هستیم تا انشاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگاه منور رضوی ظرفیت عظیمی برای توسعه صلح و سازش است

بارگاه منور رضوی ظرفیت عظیمی برای توسعه صلح و سازش است