مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-16اقتصادي

هر هکتار گلخانه یک میلیارد تومان معامله می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هر هکتار زمین برای احداث تأسیسات گلخانه به ارزش یک میلیارد تومان معامله می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده برای استان اردبیل 15 هزار تن و استان همدان نیز 20 هزار تن مجوز صادرات سیب زمینی صادر شده که تولیدکنندگان و صادرکنندگان می توانند از این ظرفیت برای صادرات محصول استفاده کنند.

وی کیفی بودن تولید سیب زمینی را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: همین کیفیت بالا به فروش محصول در بازارهای داخلی کمک کرده و ما کمترین مشکل را در عرضه این محصول به بازار داخلی و حتی خارجی شاهد هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضرورت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه گلخانه ها را یادآور شد و گفت: یک هزار و 600 هکتار مجتمع گلخانه ای در شمال استان پیش بینی شده و بانک های عامل نیز با پرداخت تسهیلات سرمایه گذاران را یاری کردند.

تقی زاده افزود: آنچه که در توسعه گلخانه ها و جذب سرمایه گذار مانع جدی ایجاد کرده، بالا بودن قیمت هر هکتار زمین برای توسعه گلخانه ها است که به ارزش یک میلیارد تومان هر هکتار معامله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر هکتار گلخانه یک میلیارد تومان معامله می شود

هر هکتار گلخانه یک میلیارد تومان معامله می شود