مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-16اقتصادي

ثبت 15 هزار درخواست سرمایه گذاری در درگاه ملی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 15 هزار و 572 درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در استان اردبیل در درگاه ملی صدور مجوزها ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژادمحمد عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: با راه اندازی درگاه ملی صدور مجوزها در سطح کشور 700 هزار درخواست و در استان اردبیل نیز 15 هزار و 572 درخواست در این درگاه به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 6 هزار مجوز صادر شده، پنج هزار و 200 درخواست با عدم صدور مجوز روبه رو شده و 871 متقاضی نیز از ادامه فرآیند انصراف دادند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تأیید نهایی 410 متقاضی در درگاه ملی صدور مجوزها خبر داد و گفت: 73 مورد شکایت نیز به خاطر تعلل دستگاه ها از طریق این درگاه ثبت شده که عمده آنها مربوط به تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای بوده است.

نژادمحمد افزود: از بین 66 طرح اولویت دار و مصوب در نهایت بعد از بررسی و ارزیابی نهایی، 30 طرح مهم در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری به تأیید نهایی رسیده و ما درصدد مکان یابی و ارائه این طرح ها برای حضور سرمایه گذاران هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خلاصه طرح های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت به زبان انگلیسی ترجمه شده و در سایت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 هزار درخواست سرمایه گذاری در درگاه ملی

ثبت 15 هزار درخواست سرمایه گذاری در درگاه ملی