مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-16سياسي

پیش بینی اجرای 290 برنامه فرهنگی مهدوی در مازندران


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره های مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: امسال در آستانه نیمه شعبان 290ویژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواهد شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره های مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: امسال در آستانه نیمه شعبان 290ویژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواهد شد.

روح الله سلگی در جلسه ستاد مهدویت مازندران، گفت: فرهنگ مهدوی ازالگوهای معنوی پایدار و مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تکریم مهدویت را وظیفه شرعی و انقلابی دانست و افزود: ایجاد نشاط و شادابی در راستای فرهنگ مهدوی مایه تقویت امید در جامعه می شود.

معاون استاندار مازندران تخریب مذهب را از ماموریت های اساسی نظام سلطه و معاندان برشمرد و اظهار کرد: عناصر سرسپرده استکبار و معاند با جلوه های نشاط و سرور مردم به ویژه آیین های مذهبی، اعیاد و دیگر مظاهر فرهنگ دینی و ملی مخالفت می کنند .

سلگی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری هفته مهدویت در مازندران به ریاست فرمانداران، افزود: همزمان با جشن های نیمه شعبان 22بوستان مهدوی در شهرستان های مازندران افتتاح می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای 290 برنامه فرهنگی مهدوی در مازندران

پیش بینی اجرای 290 برنامه فرهنگی مهدوی در مازندران