مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-16سياسي

جوانان و نوجوانان باید با مفاهیم انقلاب اسلامی مأنوس شوند


استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت آشنایی جوانان با ادبیات دشمن و منافقان، گفت: جوانان و نوجوانان باید با مفاهیم انقلاب اسلامی مأنوس شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از 44 عنوان کتاب دفاع مقدس گیلان، اظهار کرد: کارهای خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس در استان گیلان شروع شده که باید این مهم استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به حضور حماسی و اقتدار آمیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: حضور حماسی و با افتخار مردم در حمایت از انقلاب اسلامی دشمنان را زمین گیر کرد.

استاندار گیلان با اشاره به حضور مثال زدنی دهه هشتادی ها و نودی ها در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر مناسبت های حمایتی انقلاب اسلامی، بیان کرد: دهه هشتادی ها و نودی ها محصول آینده دار انقلاب اسلامی هستند.

عباسی با تاکید بر تحریر دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اضافه کرد: قلم فرسایی ادبیات دفاع مقدس و وقایع آن دوران جهت انتقال به نسل آینده، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و اثرگذار شهدا، به تشریح خیرات و ثمرات این عزیزان در زندگی اجتماعی و فردی جامعه پرداخت و افزود: خون مطهر شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان باید با مفاهیم انقلاب اسلامی مأنوس شوند

جوانان و نوجوانان باید با مفاهیم انقلاب اسلامی مأنوس شوند