مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-16سياسي

توجه ویژه به مقوله فرهنگ در بودجه/ ضرورت پاسخ به شبهات و شایعات


  در دولت سیزدهم مقوله فرهنگ مورد توجه بوده و در بودجه 1402 نیز تلاش شده به صورت ویژه دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: استان فارس از خیلی از استان های کشور در تدوین سند تحول فرهنگی جلوتر بوده و امید است در سایر فعالیت های فرهنگی نیز فارس پیشتاز باشد.

وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم ترین شوراهای مهم اعمالی در کشور است از این رو باید موضوع اثرگذاری در فعالیت های فرهنگی توسط این شورا مدنظر باشد.

حسینی تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی به گونه ای است که اهمیت مسائل فرهنگی کمتر از سایر موضوعات است این در حالی است که در لایحه بودجه 1402 دولت اختصاص دو درصد بودجه دستگاه های اجرایی به حوزه فرهنگی را پیشنهاد داده است.

وی با اشاره به مطالبه گری نهادهای فرهنگی از مجلس برای اختصاص بودجه فرهنگی بیان کرد: بر اساس آنچه از راهروهای مجلس به گوش می رسد بودجه فرهنگی به صورت تکلیفی در بودجه سال آینده آمده ولی میزان اختصاص بودجه از دو درصد به یک درصد تقلیل یافته است.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری متذکر شد: پاسخ به شایعات و شبهه ها یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در برنامه های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه باشد از این رو نباید این حوزه مورد غفلت واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به مقوله فرهنگ در بودجه/ ضرورت پاسخ به شبهات و شایعات

توجه ویژه به مقوله فرهنگ در بودجه/ ضرورت پاسخ به شبهات و شایعات