مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-16سياسي

290 ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در مازندران اجرا می شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گسترش فرهنگ مهدویت را عامل تقویت امید و شادی در جامعه دانست و گفت: 290 ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مهدویت استان بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره های مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ مهدوی ازالگوهای معنوی پایدار و مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تکریم مهدویت را وظیفه شرعی و انقلابی دانست وافزود: ایجاد نشاط و شادابی در راستای فرهنگ مهدوی مایه تقویت امید در جامعه خواهد شد.

معاون استاندار مازندران تخریب مذهب را از مأموریت های اساسی نظام سلطه و معاندان برشمرد وافزود: عناصر سرسپرده استکبار و معاند با جلوه های نشاط و سرور مردم بویژه آیین های مذهبی، اعیاد و دیگر مظاهر فرهنگ دینی و ملی مخالفت می ورزند.

سلگی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری هفته مهدویت در مازندران به ریاست فرمانداران افزود: همزمان با جشن های نیمه شعبان 22 بوستان مهدوی در شهرستان های مازندران افتتاح خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه جشن های مهدوی امسال پرشورتر از سال های گذشته در مازندران برپا خواهد شد افزود: امسال در آستانه نیمه شعبان 290و یژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در مازندران اجرا می شود

290 ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در مازندران اجرا می شود