مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-16فرهنگي

در بخش کاریکاتور «فجر» چه می گذرد؟/از بیرانوند تا عزت اله انتظامی


در بخش کارتون و کاریکاتور جشنواره هنرهای تجسمی فجر آثار از چهره های نام آشنای کاریکاتور جهان از برزیل و لهستان گرفته تا رومانی و اندونزی به چشم می خورد.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- آزاده فضلی: بخش کارتون و کاریکاتور پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی و در این بخش علاوه بر شجاعی طباطبایی، مازیار بیژنی و محمد حسین نیرومند آثار را انتخاب و داوری کردند.

نمایشگاه آثار بخش کارتون و کاریکاتور جشنواره تجسمی فجر پانزدهم با عنوان لبخندآفرینان جهان با 125 اثر برگزار شده است.

این آثار در بخش جنبی و در قالب کیوریتوری روی دیوار رفته اند که در طبقه سوم مؤسسه صبا فرهنگستان هنر تا روز 28 بهمن ماه قابل تماشا است.

در واقع، در این طبقه بخش های جنبی پانزدهمین دوره جشنواره با عنوان لبخندآفرینان جهان و به افق امید قرار دارد که به ترتیب به رشته های کارتون و کاریکاتور و طراحی پوستر می پردازند.

بخش کارتون و کاریکاتور ، یکی از اتفاقات جالب جشنواره پانزدهم تجسمی فجر که به صورت کیوریتوری توسط سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیریت شده است.

این بخش شامل دو زیربخش است؛ اول نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور که با عنوان لبخندآفرینان جهان به نمایش درآمده است و دوم انتشار کتاب سال کارتون و کاریکاتور جشنواره تجسمی فجر است که به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بخش کاریکاتور «فجر» چه می گذرد؟/از بیرانوند تا عزت اله انتظامی

در بخش کاریکاتور «فجر» چه می گذرد؟/از بیرانوند تا عزت اله انتظامی