مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:032023-02-16اقتصادي

اعلام آمادگی سرمایه گذاران عمانی برای سرمایه گذاری در حوزه معادن خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: گروهی سرمایه گذار از کشور عمان نیزبرای سرمایه گذاری در حوزه معدن به ویژه در فرآوری معدن اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در کارگروه طرح احیا و فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، اظهارداشت: گروهی سرمایه گذار از کشور عمان نیز برای سرمایه گذاری در حوزه معدن بویژه در فرآوری معدن اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به این که معادن کوچک مقیاس باید بتوانند با هم افزایی مثبت، زنجیره ارزش ایجاد کنند، گفت: شورای معادن استان تلاش می کند با ایجاد تفاهم نامه های همکاری بین این واحدها برای احیای آنها گام بردارد.

احیای 14 معدن کوچک مقیاس در خراسان جنوبی به گفته وی؛ در 6 ماه سال 1401 در خراسان جنوبی14 معدن کوچک مقیاس احیا و راه اندازی شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: باید در شورای معدن  تمهیداتی اندیشیده شود که مراحل واگذاری معادن تغییر کند تا در صورت فعالیت نکردن معدن، پروانه بهره برداری معدن کار لغو  شود، لذا نباید معادن به صورت نامحدود واگذار شود.

عباس زاده ادامه داد: باید با بهره گیری از ظرفیت صندوق بیمه سرمایه گذاری معدن، مشکلات نقدینگی معادن کوچک مقیاس حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سرمایه گذاران عمانی برای سرمایه گذاری در حوزه معادن خراسان جنوبی

اعلام آمادگی سرمایه گذاران عمانی برای سرمایه گذاری در حوزه معادن خراسان جنوبی