مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-16اجتماعي

بندرگز و علی آباد رکورددار توازن رشته ای در گلستان هستند


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه استان گلستان رتبه دهم توازن رشته ای آموزش و پرورش در کشور را دارد، گفت: بیشترین توازن رشته ای مربوط به شهرهای بندرگز و علی آبادکتول است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه استان گلستان رتبه دهم توازن رشته ای آموزش و پرورش در کشور را دارد، گفت: بیشترین توازن رشته ای مربوط به شهرهای بندرگز و علی آبادکتول است.

سیدرضا نظری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: همه فعالیتهای آموزش و پرورش گلستان بر اساس سند تحول بنیادین است و هدف ما این است که وقتی دانش آموزان از مدارس فارغ التحصیل می شوند حداقل یک حرفه را آموخته باشند که بتوانند مسائل خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در آموزش و پرورش این است که حرفه و شغل خوبی به دانش آموزان معرفی کنیم، گفت: هدف از برگزاری هفته مشاغل معرفی شغل خوب بر اساس توانمندی و استعداد دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: هنرستانها می توانند به دانش آموزان ما مشاغل را معرفی کنند زیرا مشاغل زیادی داریم که دانش آموزان نسبت به آن آگاهی ندارند و پس از آشنایی به آن علاقه مند و در آن حرفه موفق می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرگز و علی آباد رکورددار توازن رشته ای در گلستان هستند

بندرگز و علی آباد رکورددار توازن رشته ای در گلستان هستند